• Persoonlijk advies
  • Dierproefvrij
  • Gratis verzenden vanaf 50 euro
  • Veilig betalen
Home » Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Verzenden

Na het plaatsen van je bestelling, ontvangt je een email met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Indien de producten op voorraad zijn, worden ze de volgende werkdag na de betaling verstuurd. Indien de producten niet op voorraad zijn, moet u rekening houden met +/- 7 werkdagen levertijd.

Je ontvangt bericht als de bestelling is verzonden.
Voor eventuele vragen kunt je contact met ons opnemen via info@cosmeticsbymiranda.nl

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt daarna 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@cosmeticsbymiranda.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt je jouw product(en) ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@cosmeticsbymiranda.nl. Wel draagt je zelf de kosten voor de retourzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en we proberen het alsnog voor u te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
Miranda van den Broek